U potrazi za šparogama


Šparoge su bogate folnom kiselinom kao i vitaminima B skupine, A,C i K. Poznate su po izuzetnom obilju minerala: kalija,bakra, fosfora, mangana, željeza, cinka, selena, magnezija, kalcija...




1. Pomažu kod mršavljenja

 Imaju malo kalorija, a puno vlakana koja će vas zasititi. Prehrana bogata vlaknima snižava razinu kolesterola i šećera u krvi.

2. Pročišćavaju urinarni trakt

Sadrže visoke razine aminokiseline asparagin koji djeluje kao prirodan diuretik pa tako tijelo rješava soli i viška tekućine.

3.  Afrodizijak
Vitamin B6 potiče osjećaj uzbuđenja, a kako su pune i vitamina E, stimulirati će spolne hormone kod muškarca i kod žena.

4. Rješavaju nadutost

One promiču zdravlje probavnog sustava, a kako sadrže i probiotik, na prirodan način balansiraju brojku dobrih bakterija u crijevima.

5. Folna kiselina

Nužna je za sintezu DNK, normalan rast i razvoj, pa se osobito ističe njezina važnost u trudnoći. Folna kiselina također je važna u stvaranju crvenih krvnih stanica koje tijelom prenose kisik te u stvaranju stanica koje tvore sluznicu i kožu.

6. Vitamini K i E

Vitamin K je posebno važan jer održava kosti zdravima, dok se vitamin E brine da vaš organizam primi dovoljnu količinu antioksidanata koji će vas zaštiti od slobodnih radikala i ojačati vaš imunološki sustav.

7. Mamurluk

Aminokiseline i minerali prisutni u šparogama mogu olakšati simptome mamurluka i zaštititi jetru od toksina iz alkohola. Kako biste izliječili mamurluk - pijte puno vode, dobro se odmorite i jedite šparoge.


Google oglasi

Popularni postovi zadnjih 7 dana

Google oglasi